mode:marah........
ye, aku sangat marah dengan sekelompok manusia yang tak boleh tgk arg senang!
selalu memaksa org utk ikut dorang...eeee....geram betul aku!!!
sume org ade hak nk memilih dan ape hak korang nk memaksa org hah???
nk kate bodoh tidak, nk kate takde akal pun tak...tp tu laaaa...kurang pandai kali!!!
aku sangat marah...sbb ni bkn kali pertama aku tgk org dipaksa depan aku...sebelum ni pun ade yg mengadu dgn aku..kesian kat dorang
yg manusia tu pun satu..begok sgt takley nk pike hak org lain kenapa!!!
kelakuan kau terlalu licik sampai dapat menutup mata setengah org..tapi aku tak BUTA untuk menilai yg mana yg burok dan yg mane yg baik!!!!
aku tau!!!
dan ko tak payah nk bg ceramah kat aku sebab aku tau!!!
dan aku tau sape kau!!!
jgn nk hipokrit laa..jgn sebok nk jage tepi kain org....
diri sendri pun tak terurus lagi tu!!!

0 comments: