2-3 hari lepas mariam ade komplen kat aku, die ckp aku jrg gile update blog ni..hehe...bknnye ape, rase mcm takde bnde nk tulis pun..kdg2 rase malas pun ade...so, untuk mariam, aku update ni utk ko k? hehe...

ni nak habaq mai sket...hari ahad lepas(7 august) few students kat jakarta ni dijemput oleh org2 RTM TV1 rancangan PANORAMA....dorang ade la buat rakaman raye kat sini, untuk memeriahkan keadaan so nmpk mcm raye bebetul dorang ajak la kami2 ni... dgn tgn terbuka aku sudi nk capap muke masuk TV okay! haha....dgn muke tak segannye, ktorang pegi..aku ingtkan dorang buat dlm studio grand gile sbb die sewa apartmen..bile sampai, dorang buat dlm dewan kecik jeee..huhu...tak cukup bajet kot...yg pntg mase aku smpai tu aku tgk atas meja ade mcm2!!
ade rendang ayam, rendang daging, lemang, ketupat, kuih2, kuah kacang etc..byk gile laaa...oh aah, ade sate jugak!! (tp sate yg umah asip buat lagi sedap kot) hehe... haa, pastu ade la sesi belakon2 sbb die nk buat mcm raye betul kan, bdk2 laki buat mcm tgh solat sunat aidilfitri, pastu takbir same2..(wpun bkn betul2 tp aku rase sgt sayu mase tu)...lepas tu ade sesi makan2(ni yg aku tggu sbnye..haha) pastu ade jugak sesi sampai kan salam perantau pd famili kat kg....dgn muke tebal aku volunteer, hehe...so kwn2, jgn lupe tgk TV1 raye nnt ok! sure nmpk muke aku nnt..hehe...rancangan panorama pukul 9.30 mlm every kamis(aku tak pnah tau pun sblm ni)....lepas abis rakaman tu ktorang pun bergambar sesama sendri...mcm bese la kan..so these are few pics taken...




0 comments: